loading...
عکس.فیلم.آهنگ های به روز
lovelymohsen بازدید : 9 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
رعد و برق ۴ مرحله داره : اول یه نور ازش میبینیم بعد صداش میاد بعد دزدگیر ماشینا روشن میشه بعدشم چون صاحبش خاموشش نمیکنه ما به بهش فحش میدیم … :: جمله های خنده دار ۹۲ :: اعتراف میکنم بچه که بودم فکر میکردم ماکارونیو مثه برنج میکارن درمیاد … بابا اونطوری نگاه نکنید ، الان دیگه میدونم درخت داره ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: عکاسی گلرخ با خدمات ویژه : عکس از عروس و داماد در باغ پسته پاشیدن پوست پسته و آجیل در حین فیلمبرداری بر سر عروس داماد رد شدن پراید از جلوی دوربین )٢ الی ٣ بار( :: جمله های خنده دار ۹۲ :: ینی خدایی اینقدی که مامان من زیر فرش پول جاسازی میکنه ، انبار بانک مرکزی پول توش نیست ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: یکی از نتایج خریدهای عید اینه که از نظر اکثر مردها کیف و کفش خوشگل وجود نداره ؛ همشون مثل چینی ها و ژاپنی ها شکل هم هستن ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: بعد از کار تو معدن سخت ترین کار دنیا نزدیک شدن به کنترل تلویزیونه وقتی بقیه دارن سریال میبینن ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: الان تو خیابون منتظر تاکسی بودم ، یه دختره با بوگاتی ترمز زد جلو پام ! یک نگاه انداختم بعد به افق نگاه کردم گفتم کمتر از “پراید” سوار نمیشم … :: جمله های خنده دار ۹۲ :: دیوونه شدم از بس که خیره شدم به عکس روی دیوار … چقدر سخته آدم اینقدر به عکس خودش نگاه کنهاما هیچ نقطه ضعفی پیدا نکنه !!! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: در جواب کسی که بهت میگه : آدم باش حیوون! باید بگی اگه من آدم باشم تو تنها می مونی … :: جمله های خنده دار ۹۲ :: یکی از نتایج خریدهای عید اینه که از نظر اکثر مردها کیف و کفش خوشگل وجود نداره ؛ همشون مثل چینی ها و ژاپنی ها شکل هم هستن ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: بعد از کار تو معدن سخت ترین کار دنیا نزدیک شدن به کنترل تلویزیونه وقتی بقیه دارن سریال میبینن ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: همیشه یه ایمیل نخونده تو اینباکسم میزارم ، به هر حال آدم باید خودش به زندگیش هیجان بده … :: جمله های خنده دار ۹۲ :: شما هم مثل من وقتی میخواید صدای تلویزیون رو کم و زیاد کنید حتما باید عددش رند باشه ؟ :: جمله های خنده دار ۹۲ :: پیاده شدن از مترو تو ایران مث شنای قورباغه میمونه ، باید جمعیت جلوی در مترو رو بشکافی تابتونی پیاده بشی ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: ملت شنیدن پیاده روی مفیده اما مثه اینکه واسشون شفاف سازی نشده رو زمین باید اینکارو کنن نه رو اعصابه ما ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: اگر نیوتون با سیب جاذبه زمین را کشف کرد ما با دوسیب جاذبه آسمانها را کشف کردیم ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: دانشمندان کشف کردند در تمامی سریالهای ایرانی افراد به یکی از سه طریق زیر باردار میشوند : بلوتوث نگاه آغشته به لبخند پیام بازرگانی ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: با این گرونی گوشت فکر کنم تا چند وقت دیگه جلوی پای عروس و دوماد مجبورن تن ماهی باز کنن ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: عن مفت ، آدم مفت ضرب المثل کفترهایی که برفراز پیادروهای پر ازدحام بکار میبرند ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن ، گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه ؟ بعد اسم برنامه رو میزارن جستجوی هیولا … هیولا تویی ، ول کن زبون بسته رو ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: این که تو فیلما نشون میدن زن با پاشنه بلندمیدوئه ، همش جلوه های ویژس … من الان با کفش پاشنه بلند نشسته بودم رو مبل چایی از دستم افتاد !!! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: بالارو نگاه می کنی که کلاه سرت نره بعد می فهمی داشتن تو پاچت میکردن … :: جمله های خنده دار ۹۲ :: شما یادتون نیست قدیما یه عده بودن پشت فرمون پراید فیگور گردن میگرفتن و کج میشستن … اونا فک و فامیلای نوستراداموش بودن ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: دیروز توی خیابون خواستم دوستمو صدا کنم به شوخی صداش کردم دکتر ، همه برگشتن نگاهکردن ! اون موقع فهمیدم که ۸۰درصد مردم این کشور اگه چیزی تو اعتماد به نفس از من حقیر زیادتر نداشته باشن چیزی کمتر هم ندارن ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: خیلی سعی کردم مث این فیلما دوتا بزنم تو گوش یکی بعد یهو به خودش بیاد زندگیش عوض بشه … منتها هروقت اولیو زدم دعوا شد ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: :: جمله های خنده دار ۹۲ :: مردها کلا به دو گروه اصلی تقسیم میشن : گروه اول گروه دوم تنها تفاوتشونم هم در اینه که هیچ تفاوتی ندارن ؛ زیادن تو یه گروه جا نمیشد ! :: جمله های خنده دار ۹۲ :: گفتمش نقاش نقشی بکش از زندگی ، نه گذاشت نه برداشت یه پراید کشید با یه باغ پسته پشت سرش !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر از چه چیز هایی برایتان مطلب بگذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 190
  • کدهای اختصاصی
    Google


    در اين سايت
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل
    مدت زمان حضور شما در سایت: