loading...
عکس.فیلم.آهنگ های به روز
lovelymohsen بازدید : 7 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
-دیروز یه شیشه کشک خریدم: ۷۵۰۰ تومن! گمونم از این به بعد “برو کشکتو بساب” یه پیشنهاد تجاری موفق محسوب میشه! 2-شاید اشکال کار اینه چون بخشی از نژاد آریایی از ٢ قوم مادها و پارتها بوجود اومدن! برای همین تمام مشکلات تو مملکت یا از طریق پارتی حل میشه یا مادی!!! 3-این چینیا واقعا زبون همدیگرو میفهمن یا جلو بقیه آبرو داری میکنن؟! 4-آیا میخواهید همیشه و همه جا بدرخشید؟ به خودتان مقداری اکلیل بزنید.. من امتحان کردم خوب جواب داد 5-دنیاى مزخرفیه ، دو ساعت به موج و ساحل فکر کنى انگار نه انگار اما دو دقیقه که به مورچه فکر کنى، تمام تنت شروع میکنه به خاریدن ! 6-بعضی وقتا میخوام شب شام سبک بخورم ولى یه ندایى از اعماق وجودم خودش زنگ میزنه پیتزا سفارش میده ! 7-ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼﺑﯿﯽ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮﺳﺮﺵ ﭼﺎﺭﺗﺎﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ 8-ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ۱۱۸ ﮔﻔﺘﻢ :ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺍﺩﯾﺴﻮﻥ ﺭﻭ ﻟﻄﻒﮐﻨﯿد ﺍﻭﻧﻢ ﯾﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﺍﺩ ﺁﻗﺎ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺯﻧﮕﯿﺪﯾﻢ ﯾﮑﯽ ﻭﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ ﺗﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥﻓﺎﺭﺍﺑﯽ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ 9-الان پشه اومد بهم گفت: سلام، نیشت بزنم؟ گفتم نه عزیزم مرسی… گفت خواهش میکنم و رفت پشه ها چه با ادب شدن! 10-یه دوره ای از زندگی دیگه با چیزی خوشحال نمیشی با چیزی هم ناراحت نمیشی این حال ِ بیتفاوتی خطرناکه 11-توی دروازه! گل رو لیونل طلایی میزنه!! حیفه که به این بازیکن بگیم مسی!!! ]سرهنگ علی فر - گزارش بازی آرژانتین برزیل[ 12-قدرت بوگاتی ۱۰۰۱ اسب بخاره قدرت پراید ۶۳ الاغ بی بخار ! 13-خطرناک ترین جای دنیا میدونی کجاست؟ مستراحی که سنگش خیلی دور از در است و درش هم قفل نمی شود … 14-اگه یکی با گاری دنبالت کرد نترس نون خشکیه اونم فهمیده با نمکی 15-هر زمان لواشک رو گذاشتى گوشه لــُـپـِت و تونستى نَجُوییــش یَنـى به نفسِت مــُــسَلط شدی 16-دماغمو عمل کردم آوردنم خونه ، بابام هی میاد تو اتاقم میگه حیف نبود اون گرز دزد ترسون منو دادی رفت ؟ 17-ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺣﺴﺮﺕ ﺳﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﻭ ﻧﺨﻮﺭ ﺗﯿﭗ,ﻗﯿﺎﻓﻪ,ﻣﻌﺮفت ﻣﺎﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ ? ﻫﺎ ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺭﺳﯿﺪﻡ ؟ 18-تنها فایده ای که زاویه پرتاب تو فیزیک داشت این بود که توAngry birds تبدیل به ابر قدرت شدم 19-یارو با عصبانیت میره خونه به زنش میگه تمام پردهای خونه رو بکن زنش همه پرده ها رو میکنه اصغر میگه بشین حالا دو کلام بی پرده با هم حرف بزنیم 20-یارو ﻣﻲ ﺯﻧﻪ ﺗﻮ ﮔﻮﺵ داداشش داداشش ﻣﻴﮕﻪ : ﺍﺯ ﻋﻤﺪ ﺯﺩﻱ؟ ﻣﻴﮕﻪ : ﺁﺭﻩ ..داداشش ﻣﻴﮕﻪ : شانس آوردی ، ﭼﻮﻥ ﺍﺻﻼً ﺣﺎﻝ ﻭ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺷﻮﺧﻲ ﻧﺪﺍﺷﺘم 21-بعضی وقتا بد نیست لب بالاییت رو با لب پایینت آشنا کنی و دهن گرامیتو ببندی قابل توجه بعضی ها 22-در یخچال رو باز کردم یه پشه در حالی که داشت فحش می داد ازش خارج شد ! :| 23-آیا میدانستید تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کرهی زمین به من بستگی داره ؟ 24-یه پیژامه دارم اینقدر راحته که وقتی تنم میکنم هر ۵ دقیقه یبار نگاه میکنم ببینم پامه یا نه معاوضه با زمین یا خودرو 25-یه ضرب المثل چینی داشتم که افتاد شکست متاسفاته :| 26-انقدر تبلیغ کِــــرِم حلزون رو پخش کردن که آدم هر وقت حلزون می بینه دوست داره بره یه امضا ازش بگیره 27-دختره متولد ۸۲ نوشته : “از تنها بودنم راضی نیستم اما خوشحالم که باخیلی ها نیستم …” اونوقت ما تا ۱۰سالگی برا هلیکوپتر بای بای میکردیم که چراغ بزنه واسمون ! 28-به یکی میگن برو خبر مرگ پدر همسایه رو بده طرف میره در میزنه میگه بابات خونه است پسر مرده میگه نه شب می یاد. طرفم میگه حالا بشین تا بیاد!:((( 29-امروز صبح که از خواب بیدار شدم اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام !؟ یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقمو تمیز کرده :( ( 30-من اگه همین الانم زلزله بیاد با باقیمونده غذایی که لای دکمه های کیبوردم هست میتونم یه ماه زیر آوار زنده بمونم ! 31-از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی، تقسیم پشه هابین اعضای خانوادست.. 32-بعضیام هستن فک می کنن کین ، نه عموو ! من اسم تورو که می شنوم یه هفته بد شانسی میارم چه برسه بخوام در موردت حرف بزنم ! 33-یه خانم دارم ماااااااااااااااااااااااااااااااااه دست پخت عالی ، کدبانو ، پر احساس ، زیبا … حجابش که ۲۰ اِ … خوش اخلاق و اهل فکر و … خلاصه کم از خانمی هیچی کم نداره … فقط مشکل اینه که : دقیقاً نمی دونم کیه و کجاست … ولی عاشقشم ، خدا حفظش کنه 34-غضنفر میره کربلا بهش میگن سر قبر مختارهم رفتی ؟ کجا بود ؟! میگه آره ... قطعه هنرمندا !! 35-سلام خوبی؟ شمارتو دادم به همون پسره میخواد زنگ بزنه بهت باهاش حرف بزن.ازت حسابی تعریف کردم )ستاد ایجاد استرس در دختران منتظر(
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر از چه چیز هایی برایتان مطلب بگذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 203
  • کدهای اختصاصی
    Google


    در اين سايت
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل
    مدت زمان حضور شما در سایت: