loading...
عکس.فیلم.آهنگ های به روز
lovelymohsen بازدید : 7 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
36-درسته سیگاری نیستم ولی سیگار کشیدن بعضیارو که میبینم از بس با وقار و شیک میکشن هوس میکنم سیگارو بذارم لای نون بربری و خام خام بخورم :(( 37-بهترین و پر سود ترین معامله ی ما دهه شصتیا تعویض نون خشک با جوجه رنگی بود... 38-شما هم مثل من هر موقع سیستمتون هنگ میکنه بهش التماس میکنین؟من به شخصه قولهایی هم دادم بهش خخخخخخخ 39-هر جا صحبت از " تقلــب " است نام درخشان » دانشجوی ایرانــــــــــی« می درخشد! 40-قدیما یه آفتابه های مسی بود پرش که میکردی اینقد سنگین میشد تا میومدی ورش داری دوباره میر.ی.د.ی ! 41-از تفریحات هر پدر و مادرى اینه که بگى کجات درد میکنه و اونام واست علتشو تشخیص بدن ! 42-خدا به مرغ بال داد ؛ نه برای پرواز که برای کباب !! 43-دخترها وقتی ازدواج میکنن یه دغدغه دیگه به دغدغه هاشون اضافه میشه و اونم اینکه حالا شوهرم چی بپوشه ؟ 44- امروﺯ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ پسرم ﺑﯿﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺖ ﺩﺭﺱ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺪﻡ ! ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺸﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﺰﺍﺭ ﮐﻮﻟﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ۳ ﺳﺎﻋﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﺑﺎﺷﻪ … من رفتم حذف اضطراری کنم !!! 45-یارو تا دیروز توی خونه شون نمیزاشتن چایی بخوره که یه وقت شب سیل نیاد حالا به ما که رسیده میگه : قهوه ، فقط تلخ باشه پیلیززز … 46-یه عده هستن همیشه منتظرن یکى مریض بشه بهش بگن تقصیر خودته ! اینارو باید بندازی توی گونی از سقف آویزون کنی با چوب بیسبال بزنیشون … 47-میدونی فرق کچل با هواپیما چیه ؟ کچل که فرق نداره ، هواپیما هم نکته کنکوریه به درد شما نمیخوره ! 48-از وقتی رفتی ، شارژارو خوراکی میخرم میخورم و زمانایی که باهات صحبت میکردم رو میشنم سریال میبینم ! یه حالی میده که نگو !همش که نباید آدم افسرده بشه … 49-من از صمیم قلب معتقدم که اون بیرون ، تو این فضای لایتناهی ، یه جایی ، تو یه کهکشانی ، یه سیاره ای هست که توش نه جنگ هست نه ظلم نه فقر نه جهل نه غم نه آب نه اکسیژن نه موجود زنده … 50-دیدید این فیلمارو که بچه گم میشه وقتی پدر مادرش پیداش میکنن نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن ؟؟؟ والا ما که بچه بودیم گم که میشدیم بعد از اینکه پیدامون میکردن نیم ساعت کتک میخوردیم ؛ بعضا از ترس پیدا شدن اشک میریختیم … 51-میخوای به یه نفر لطف کنی ؟ شب که خوابه یه بالشتو بگیر جلو کولر بیار بزار زیر سرش … 52-ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺍﻣﺎ ﭼﻨﺪﯾﺴﺖ ﺍﺯ ﺑﻬﻤﻨﯽ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﮐﻪ ﺷﻮﻫﺮﻋﻤﻪ ﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﻮﻥ ﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ! ﻣﻔﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻮﻓﺖ ﺑﺎﺷﻪ … 53-شماره های توی گوشیم ٩٩٪ بیخودنا ولی حالا کافیه یکیو پاک کنم ، فرداش مرگ و زندگیم دست همون یه نفره ! 54-عربها هم مدام به هم گوشزد میکنن : عربی رافاس بداریم ! 55-ساقه طلایی به قدری جاذب رطوبته ، که پیشنهادم اینه در ابعاد بزرگ درست کنن توی خونه های شمال آویزون کنن ، گلوم کویر میشه وقتی میخورمش ! 56-فقط یه ایرانی میتونه پیتزا رو با دوغ ، نوشابه رو با آبگوشت ، سبزی رو با کوکوسبزی و کالباس رو با نون سنگک بخوره! 57-سه نوع دور داریم: اونی که دستت بهش نمی رسه اونی که چشمت بهش نمی رسه اونی که فکرت هم بهش نمی رسه 58-گاهی انقد تو کارام “دس دس” میکنم که یهو اطرافیانم پا میشن شروع میکنن رقصیدن ! 59-این کانال سه هم با این سریالاش ! یارو چشاش سبز آبیه ، چشمای لعیا زنگنه هم سبزه بعد معلوم نیست این دو تا بچه چشم قهوه ای به کی رفتن ! زدن تو کاسه کوزه ی قوانین وراثت 60-به حیف نون می گن مار باباتو نیش زد فوت کرد، می گه: از پشت زدش؟ می گن آره، می گه مار مقصره… 61-خداییش خیلی حال میده ها ! فامیلیت صالح باشه ! بعد اسم بچه ات رو بزاری ساحل ! ملت دچار خود درگیری میشن ! 62-من هروقت زمین میخورم به جای اینکه ببینم کجام داغون شده ، فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه ! بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده ! خوش به حال اونایی که چشاشون سگ داره من که فقط اعصابم سگ داره 63-بالاخره امروز نوک اتودی رو که دوستم کلاسچهارم ابتدایی فرو کرده بود تو رون پام رو دراوردم ! امیدوارم هنوز نتونسته باشه سر پرگارم رو از باسنش دربیاره 64-یارو میره دبی تو رستوران میگه : الکباب ! کباب براش میارن ! میگه : الپیاز ! پیاز براش میارن ! میگه : البرنج ! برنج براش میارن ! با غرور میگه چقدر خوبه آدم عربی بلد باشه ! گارسونه بهش میگه : اگه من ایرانی نبودم الکوفت هم بهت نمیدادن ! 65-دیروز رفتم تن ماهي خريدم ۶۵٠٠ تومن فکر کردم توش پري دريايي داره با اين قيمت 66-بدترین سوالات ریاضی این بود اصغر ۳ کیلو گوجه میخره کیلویی ۵۰۰ تومان!!! الان اصغر چند سالشه؟ 67-دوست دارم یه عالمه , اندازه ی قابلمه , من عاشق توهستم,توقابلمه نشستم,یه لنگه کفش تودستمه , منتظر توهستم 68-لذتی که تو دیدن عکس کارت ملی بعضیا هست تو دیدن کارتون شرک نیست 69-قانون بویل:در گرمای ثابت بین پسر وپدر درروشن کردن کولر رابطه عکس وجود دارد. قانون شارل:در گرمای ثابت بین گرما و پدر رابطه مستقیم وجود دارد 70-داریم به نقطه ایی میرسیم که،مثلن بریم آرایشگاه بگیم اندازه ۱۵۰۰تومن موهامو بزن :| 71-.به نظر من مغز کاهو باید به عنوان یک میوه اعلام استقلال کنه ! 72-مامانم وقتی از دستم عصبی میشه میگه:به خدا اگه باهات بیام خواستگاری به دختره میگم چه خری هستی :| 73-یادم باشه حتماً وقتی خو استم ازدواج کنم یکی از شرایط این باشه که همیشه کنترل تلوزیون دست من باشه ! : 74-امروز صبح که از خواب بیدار شدم اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام !؟یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقمو تمیز کرده :(( 75-من بالاخره یه روزی دستگاه جدا کننده نابلون از لواشک اختراع میکنم تو جشنواره خوارزمی ارائه میدم !! 76-به هر حال بررسی که می کنم می بینم تنها کسی که به من نخ د اد، قرقره بود! 77-شنیدین میگن آدم تو دستشویی فکرش بیشتر کار میکنه ؟!؟پس با این تفاسیر...دانشمندا اسهال بودن! 78-بیاین صادقانه اعتراف کنید اولین بار کلمه ” بالاخره” رو چطوری خوندین؟ 79-دیشب زدم یه پشه رو کشتم. از بس خون من تو رگاش بود ، حسی رو که به من دست دادبه رستم موقع کشتن سهراب دست نداد . اصلا یه وضیا!!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر از چه چیز هایی برایتان مطلب بگذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 194
  • کدهای اختصاصی
    Google


    در اين سايت
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل
    مدت زمان حضور شما در سایت: